הסדרי נגישות בחביב
פרסום מידע אודות הסדרי נגישות:
חברתנו פועלת לקידום זכאות אדם עם מוגבלות באופן שבו יינתן שירות שוויוני לכל אדם במקום בו הוא ניתן לכלל הציבור, בליווי אנשי מקצוע וניהול מול עמותות המקדמות זכויות לאנשים עם מוגבלות. חברתנו פועלת בהתאם להוראות חוק שוויון לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח – 1998.
חלק זה באתר מטרתו ליידע כיצד ניתן להנות מהסדרי הנגישות של סניפי החברה. מטרתנו לאפשר לכל לקוח, עם או בלי מוגבלות, שירות שוויוני ונגיש. במידה ויש לך שאלות, הצעות שיפור נשמח לסייע ולקבל את פנייתך לרכז הנגישות בחברה בהתאם לפרטים שלהלן.
הדרכות שירות לעובדים:
צוות העובדים בסניפים עבר הדרכות כנדרש בחוק הנוגעות במתן שירות נגיש עבור לקוחות עם מוגבלות.
נגישות לסניפים:
-
עמדת השירות בסניפים מצוידת בלולאת השראה למען לקוחות כבדי שמיעה כנדרש בתקנות הנגישות.
-
אישור כניסה עם חיית שירות- ניתן להיכנס לסניפנו עם חיית שירות בהתאם להוראות הדין.
-
אנו מכבדים פטור מתור לזכאים בהתאם לחוק. שירות ללא המתנה בתור יינתן בהצגת תעודה של המועד לביטוח לאומי או של אגף לשיקום במשרד הביטחון.
נגישות נתב שיחות
נתבי השיחות בסניפים הונגשו באופן שבו ההקלטות הינן ללא מוזיקת רקע, בקצב איטי ובשפה פשוטה.